W pierwszym półroczu b.r. szkolnego w internacie szkolnym ogłoszony został  konkurs czystości, w którym uczestniczą wszyscy mieszkańcy internatu. Ocenie poddano ład i porządek oraz właściwe zagospodarowanie przestrzeni sypialnianej. Komisja konkursowa sukcesywnie dokonuje kontroli czystości w oparciu o regulamin konkursu czystości. Rozstrzygnięcie odbędzie się w lutym.

 

 Skład komisji konkursowej:

K. Wodnicki

W. Naruszko - przewodnicząca komisji

B. Piórkowski

K. Kulmaczewski

P. Borucki

Aktualnie po 3 miesiącach prac komisji konkursowej największą ilość punktów zdobył pokój nr 20 zdobywając 43 punkty.

A oto regulamin konkursu:

 

                                                 REGULAMIN KONKURSU CZYSTOŚCI

  1. Konkurs czystości ma na celu wdrożenie  do systematycznego dbania o ład i porządek w pokojach. 
  2. Konkurs czystości trwa od miesiąca października do lutego. 
  3. Przeglądy czystości obywają się kilka razy w miesiącu w dniach od poniedziałku do czwartku. 
  4. W przypadku nieobecności wychowanków w pokoju wejście do pokoju następuje  po wcześniejszym otwarciu przez wychowawcę mającego dyżur. 
  5. Czystość w pokojach sprawdzana jest przez komisję konkursową złożoną z 5 osób.
  6. Wyniki w trakcie sprawdzania porządku zapisywane będą przez komisję i upubliczniane w tabeli wywieszonej na tablicy ogłoszeń na I piętrze.
  7. Rozstrzygnięcie konkursu czystości nastąpi w lutym (przewidziane są nagrody za zdobycie największej liczby punktów).
  8. Zasady oceniania porządku w pokojach:
    1 pkt. – wyrzucone śmieci
    2 pkt. – porządek na tapczanach (schowana pościel lub przykryta kocem lub narzutą, estetyczny wygląd)
    1 pkt. – czysta podłoga
    2 pkt. – czyste naczynia (talerze, kubki, sztućce), brak resztek jedzenia
    1 pkt. – porządek/ład na półkach, szafkach, stole
    1 pkt. – brak kurzu na meblach
    1 pkt. – brak pozostawionych ubrań na krzesłach, drzwiach szaf, tapczanach, podłodze
    Podsumowanie punktacji:
    9 pkt.           pokój bardzo czysty
    8 – 6 pkt.     pokój czysty 
    5 – 4 pkt.     pokój schludny 
    3 – 1 pkt.     bałagan
    0 pkt.           totalny bałagan
     
  9. Wychowankowie  pokoju, którzy podczas pojedynczej kontroli ocenieni zostali na 3 lub mniej punktów, będą zobowiązani odbyć niezwłocznie dyżur w dyżurce internatu.

 

 

 


NADCHODZĄCE WYDARZENIA
 
 
20 - 31 stycznia - ferie zimowe
 
 
 
 

Biblioteka

 

 

Godziny otwarcia biblioteki:

Poniedziałek 7.30 – 14.45

Wtorek          7.30– 12.30

Środa            7.30 – 14.15

Czwartek      7.30 – 13.00

Piątek           7.30 – 13.00


Regulamin biblioteki


Regulamin czytelni

Certyfikaty dla uczniów

 

 

Partnerzy szkoły

 

   

 

 

 

 

 

  
   
   


 

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies(ciasteczek) i podobnych technologii w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszej strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na stosowanie cookies.
  Ciasteczka na tej stronie.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk